POSILOVACÍ CVIKY » CVIKY NA BICEPS

Cviky na biceps

               Bicepsový zdvih s činkou

biceps 01.jpg

Provedení - Uchopte činku podhmatem v šíři ramen,paže jsou natažené a plynulým pohybem zvedněte činku na úroveň ramen.Spusťte činku zpět do výchozí pozice.Postavte se rovně a neohýbejte trup,zabráníte tak zvedání činky švihem.Mírné předklonění usnadňuje začátek zvedání zátěže a pohyb by měl probíhat pouze v lokti,ramena zůstávají ve stejné poloze.Při širokém úchopu zatěžujeme vnitřní bicepsy,zatímco při užším úchopu pracují vnější bicepsy.

Používané svaly - Biceps a částečně předloktí,sval vřetenní a přední hlava deltového svalu.

 

 

 

 

       Bicepsový zdvih s jednoručkou

biceps 03.jpg

Provedení - Uchopte jednoručky s palci dopředu,paže jsou spuštěné podél těla.Střídavě jednu a druhou paži zvedejte k rameni a otáčejte rukou tak,aby dlaň směřovala nahoru.Spusťte jedoručku zpět do výchozí pozice a cvik opakujte s druhou rukou.Postavte se rovně a neohýbejte trup,zabráníte tak zvedání činky švihem.Při rotaci jednoruček a zvedání zátěže aktivujete více svalových vláken.

Používané svaly - Biceps a částečně předloktí,sval vřetenní a přední hlava deltového svalu.

 

 

 

 

            Bicepsový zdvih s EZ činkou

biceps 04.jpg

Provedení - Uchopte činku podhmatem v šíři ramen,paže jsou natažené a plynulým pohybem zvedněte činku na úroveň ramen.Spusťte činku zpět do výchozí pozice.Postavte se rovně a neohýbejte trup,zabráníte tak zvedání činky švihem.Mírné předklonění usnadňuje začátek zvedání zátěže a pohyb by měl probíhat pouze v lokti,ramena zůstávají ve stejné poloze.Při provádění cviku pomocí EZ činky dochází ke změně úchopu.Při pozici rukou nadhmatem zdůrazňujeme vnější dlouhou hlavu bicepsu a není zatěžován kloub zápěstí.

Používané svaly - Biceps a částečně předloktí,sval vřetenní a přední hlava deltového svalu. 

   

  

 

 Bicepsový zdvih na scottově lavici

biceps 05.jpg

Provedení - Vsedě na lavici položte paže na opěrky a uchopte činku podhmatem v šíři ramen.Zvedejte tyč nahoru k ramenům a plynulým pohybem vraťte tyč zpět do výchozí pozice.Horní okraj opěrky máme v podpaží,zabráníte tak pohybu v ramenou a izolujete tak bicepsy.Při pohybu činky dolů ukončete pohyb těsně před propnutím loktů a opět zvedejte zátěž,tak je zatížení maximální a klade se důraz na dolní část bicepsu.

Používané svaly - Biceps a částečně předloktí,sval vřetenní.

 

 

 

 

 

 

 

 

       Koncentrovaný bicepsový zdvih

biceps 07.jpg

Provedení - Klekněte si ke spodní kladce a uchopte madlo podhmatem.Nadpaží opřete o koleno a ohnutím lokte zvedněte závaží s rukojetí k čelu.Spusťte závaží zpět do výchozí pozice a prostřídejte ruce.Když je paže skloněna tak,že loket je před ramenem,zatížení je maximální na začátku pohybu a pracuje dolní část bicepsů v lokti.Pro lepší stabilitu si opřete volnou ruku o druhé stehno.

Používané svaly - Hluboký sval pažní,sval vřetenní,svaly předloktí. 

 

 

 

 






ZmJhYz