POSILOVACÍ CVIKY » CVIKY NA PŘEDLOKTÍ

Cviky na předloktí

Klopení zápěstí s jednoručkami nadhmatem

predlokti 01.jpg

Provedení - Sedněte si na okraj lavice a uchopte jednoručky nadhmatem v šíři ramen,předloktí položte na stehna.Ohnutím zápěstí spusťte činky dolů k podlaze a zvedejte zpět zátěž nahoru pomocí pohybu zápěstí.Pro maximální kontrakci předloktí využijte co nejvíce rozsah pohybu.

Používané svaly - Extenzory předloktí a částečně flexory a extenzory prstů.

 

 

 

 Klopení zápěstí s velkou činkou podhmatem

predlokti 02.jpg

Provedení - Sedněte si na kraj lavice a uchopte činku podhmatem v šíři ramen,předloktí položte mezi kolena na lavici.Ohnutím zápěstí spusťte činku dolů k podlaze.Zvedněte činku nahoru pomocí pohybu zápěstí.Při opakování nechte činku při pohybu dolů sklouznout po prstech,zvětšíte tak rozsah pohybu.

Používané svaly - Flexory předloktí a částečně flexory prstů.

 

 

 Kladivový zdvih s jednoručkou

predlokti 04.jpg

Provedení -Vsedě na lavici položte paži na opěrku a uchopte do ruky jednoručku dlaní dovnitř s palcem dopředu.Zvedněte činku k rameni s dlaní stále dovnitř a spusťte jednoručku do výchozí pozice.Cvik opakujte následně s druhou paží.Horní okraj opěrky máme v podpaží,zabráníte tak pohybu v ramenou.Palec je stále při zvedání zátěže nahoře.

Používané svaly - Sval vřetenní a částečně hluboký sval pažní,biceps a flexory i extenzory předloktí.

 

 

 

 

 Namotávání závaží

predlokti 05.jpgProvedení - Uchopte tyč se závažím nadhmatem v šíři ramen a předpažte tak,aby paže byly paralelně s podlahou.Střídavým pohybem zápěstí namotávejte závaží nahoru k tyči a spusťte závaží zpět do výchozí pozice.Po celé dráze pohybu jsou záda rovná a váha zátěže by měla být taková,aby po celou dobu série v předpažení jste udrželi zatížení v ramenou.Tento cvik se může kombinovat namotáváním závaží podhmatem v připažení u těla,to vám velice efektivně napumpuje celé předloktí.

Používané svaly - Flexory a extenzory předloktí,částečně přední hlava deltového svalu,flexory a extenzory prstů.

 






MDY2ZGU